Sunday, July 1, 2007

Wondering...

От доста време не съм писала нищо, за което съжалявам. Но пък се замислих, че и без това никой не чете блога ми и не е толкова фатално. Истината е, че наистина много искам някой да прочете какво съм написалa, дори да коментира, но пък не знам как да накарам хората да го направят. Както казва брат ми да го "популяризирам". Попитах го как и той ми каза, че хората обичат блогове, които постоянно се update-ват (дано не се сърди, че го цитирам, но пък не, че ми пука много). Но аз не искам да update-вам, защото колкото и странно да звучи, аз се превързвам към такива работи и неодушевени предмети, но това е друга тема. И другото важно, за да се харесват блоговете е естествено да се пише постоянно. Но как да пиша постоянно като нищо не ми идва на ум. През целият ден, когато говоря с хората изникват доста добри идеи, но те са за момента, в разговора. Някак си после не ми идва да ги напиша, макар че сигурно така трябва да правя. Но въпросът беше, че наистина много се ядосах на брат ми, че не ми даде конкретен отговор. Но аз съм му ядосана за много неща по принцип, така че... Е, сега ще се опитам да се сетя какво да пиша за напред.

п. п. Сега се надявам нещата да потръгнат, защото вече има интернет и на моят любим лаптоп, за което най-нагло искам да ви се похваля. Преди имаше интернет само на компютъра на брат ми и се сещате, че не съм го използвала много често.

2 comments:

Melina said...

Яйцето или кокошката? Не пишеш, защото никой не чете или никой не чете, защото няма какво - ти не пишеш...
Ето и моя съвет за "популяризиране" на блога ти - "запознай" хората със себе си! Влизай в различни форуми, пиши в блоговете на други хора и им дай възможност да научат за съществуването ти.
Споделям личен опит - чета блоговете на хора, които познавам лично или на такива, чиито мнения силно са ме впечатлили в някой форум.
Колкото до: "Но как да пиша постоянно като нищо не ми идва на ум." - не съм съгласна. Твоят ум постоянно "цъка". Просто споделяй мнението си за книги, филми, събития, новини, мода... Споделяй усещания, емоции, настроения...
Общувай и скоро ще имаш много нови приятели!
Успех!

Anonymous said...

Natalka, eto go i moq syvet: ne se pritesnqvai, che nikoi ne ti pishe. Nai-vajnoto e ti da haresvash,tova koeto pishesh :) Garantiram ti togava vsichki shte go haresvat. A nali znaesh na horata im e po-lesno da slushat otkolkoto da komentirat. Ti sama mi go kaza vchera :) Celuvki :Ivanina