Saturday, June 23, 2007

Интернет крадец

That would be me. Не е ли страхтна новата технологична ера. Има всичко, за което се сетиш. Едно от тях е безжичният интернет. Сещате се, че за да се радвам, значи съм го пробвала. С моето лаптопче винаги сме си заедно. Където съм аз, там е и то. И естествено имам това прекрасно...нещо, да го наречем, wireless. Често ми се налага да ходя в болница, но там няма интернет, все пак сме в България. Но пък и не съм използвала това нещо, защото доскоро не знаех как точно работи. Знаех за какво е, но не повече(и не ми се смейте, все пак има и други по-невежи). И при поредният ми престой в гореспоменатата болница, стана така, че разбах как се ползва. btw, действието се развива във Варна. Понеже болницата се намира в близост до Технически университет, стана така, че използвах техният безжичен интернет. Не е ли страхотно?!

No comments: